Cum cumpar/ comand

Produsele pot fi achizitionate:

1) din cadrul showroom-ului nostru dupa ce s-a facut o comanda in prealabil, iar agentul de vanzari a comunicat ca produsul se poate ridica de aici. Showroom-ul nostru se afla in Magazinul Bucur Obor, Etaj 1, Intrarea 30 vis-a-vis Primaria Sector 2Sos. Colentina, nr. 2, Sect. 2, Bucuresti.

Program de lucru:

Showroom Bioraw.ro


Program de lucru pentru preluare comenzi din showroom:

Luni- Vineri, 09:00 - 21:00;

Samabata 09:00 - 20:00;

Duminica 09:00 - 17:00


Adresa:

Magazinul Bucur Obor, Etaj 1, Intrarea 30 vis-a-vis Primaria Sector 2Sos. Colentina, nr. 2, Sect. 2, Bucuresti

2) on-line prin comanda facuta pe www.bioraw.ro (va rugam sa ne lasati toate datele de contact astfel: nume, prenume, adresa, cod postal, numar de telefon,cnp, pentru a intocmi factura).

Program de lucru preluare comenzi on line: 24 din 24 de ore.

3) prin telefon la numerele afisate pe site: 0724312913  (va rugam sa ne lasati toate datele de contact astfel: nume, prenume, adresa, cod postal, numar de telefon- pentru a intocmi factura)

4) pe mail: (va rugam sa ne lasati toate datele de contact astfel: nume, prenume, adresa, cod postal, numar de telefon- pentru a intocmi factura)


Clientul are obligativitatea morala de a anunta inainte de a fi livrat produsul ca renunta la comanda.
 

-Produsele marcate cu:
· "Disponibilitate in stoc" -se achizitioneaza direct din magazinul nostru; prin comanda on-line cu livrare la adresa mentionata, sau prin telefon(ATENTIE! completati toate datele de contact pentru furnizarea produsului).
· "Disponibilitate: Pe baza de comanda"-presupune o comanda prealabila ferma facuta la showroomul nostru, la telefon sau pe site, deoarece produsul este adus doar pe baza unei comenzi ferme. Intervalul de timp in care produsul este livrat clientului poate sa varieze in functie de disponibilitatea furnizorului.

  www.bioraw.ro prin S.C Floridin Electro Trading Impex CO SRL NU-si asuma responsabilitatea pentru cazurile urmatoare:

- cand produsul comandat nu se mai afla pe stoc daca comanda s-a facut on-line, telefonic sau prin alte mijloace in care s-a solicitat ridicarea produsului de la sediul nostru, si clientul nu s-a prezentat la showroomul nostru in 24 de ore de la confirmarea comenzii de catre unul dintre operatorii nostrii. Orice comanda ce presupune ridicarea produsului de la sediul nostru trebuie facuta in 24 de ore, dupa aceasta perioada NU ne asumam responsabilitatea epuizarii stocului. Dupa 24 de ore trebuie facuta o noua comanda.
- produsele aflate cu statusul "pe baza de comanda" se pot comanda, urmand a fi aduse numai daca stocul furnizorului nu s-a epuizat sau daca nu s-au schimbat preturile, sau alti termeni ai acestora fara a ne anunta in prealabil. Cand stocul furnizorului s-a epuizat, sau pretul s-a schimbat, si ati facut comanda unul dintre operatorii nostrii va lua legatura cu dvs. telefonic, prin mail, sau alte mijloace pentru a va anunta statusul comenzii.
- daca clientul se prezinta la magazinul nostru pentru a achizitiona un produs fara a face o comanda in prealabil si nu gaseste produsul in stoc. Clientul are obligativitatea de a anunta prin telefon, mail sau site ca doreste achizitionarea unui produs. 

Etapele efectuarii unei comenzi on-line:

Selectarea produselor dorite

In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Veti fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile.

Informatii pentru expediere

Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul Trimite comanda. In cazul in care sunteti client nou, va trebui sa va creati mai intai un cont de utilizator, completand formularul de inregistrare prezent in pagina. Acest proces nu va va rapi mai mult de 1-2 minute, dupa care veti putea finaliza comanda. In cazul in care informatiile pentru plata sunt diferite de informatiile pentru expediere, selectati optiunea Completeaza o noua adresa pentru plata si introduceti informatiile dorite.

Finalizarea comenzii

Pentru a plasa comanda, selectati metoda de plata pe care o preferati si folositi campul Comentarii comanda, care va permite sa trimiteti eventuale informatii suplimentare. Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile practicate, apasati butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul urmator.

In functie de caracteristicile comenzii Dvs. si de optiunile disponibile, este posibil sa vi se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, careia ii pot fi asociate anumite costuri de transport. Veti putea vizualiza valoarea costurilor de livrare inainte de finalizarea comenzii.

Bioraw.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Ridicare din Magazin: Livrare gratuita.
  • Posta Romana: Livrare in 3-5 zile- 11 RON. Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 650 RON
  • Curier Rapid Porumbelul/ Atlassib, Livrare in 24 - 48 ore. Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 650 RON. Grila de calcul in functie de greutate: 0 kg. - 10 kg.- 18 RON; 10 kg. - sau peste: 20 RON

Pentru mai multe informatii ne puteti contacta la telefoanele:

COSMOTE 0761.628.862;

VODAFONE 0724.312.913

Program:

Luni- Vineri, 09:00 - 21:00;

Samabata 09:00 - 17:00;

Duminica 09:00 - 14:00